Saturday, August 30, 2008

Yum yum...


... The longer I stare at this photo, the louder I hear the bacons sizzling, the egg yokes oozing and the juice of the tomatoes trickling. Even louder is the sound of Peifen's camera clicking away. Thanks to her I have this beautiful picture to share about our nice memory of our Brisbane experience. But also sad to say, good things don't last forever ( because they got gobbled up soon after this picture was taken).

3 comments:

Anonymous said...

是啊,真叫人流口水!西方人的早餐有它的味道。我们这里平时很少吃这样的早餐。记得我在国外旅行的时候,民宿的早餐就像照片里的一样,特别开胃!每天早上就被那无法抗拒的美味“唤”醒!一闻到那鸡蛋`热狗`咖啡,连赖床都不想。身体情不自禁的跟着鼻子走。那里香哪里去。再看到这样的画面,让我好想重温当时的感觉。为了这样的早餐`这样的借口,我决定努力工作赚钱,出国旅行去!

Anonymous said...

哈哈,我也有同感!我也很怀念那种在国外早上起身第一件想到的事是那个吃得饱饱的早餐!虽然每天就那几样选择,不过,因为旅行的心情,所以还是吃的很开心。反过来在这里,想到吃这样的早餐要自己动手,要起锅`切菜`吃完了还得洗碗碟,还不如多赖在床上做梦算了。。。

Anonymous said...

It reminds me of So Simple first episode! Mark Zee n Peifen eating breakfast! sO ROMANTIC!